Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať.
Zásady ochrany osobných údajov
Kliknutím na políčko "Súhlasím" súhlasíte s použivaním cookies tohto webu

súhlasím

Tovar doručovaný prepravnou kuriérskou spoločnosťou.

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.

Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu.

Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
O odoslaní zásielky je zákazník informovaný e-mailom.